PUSAT KEGIATAN GURU SELANDAR, MELAKA
NBOS Speedtest STS Login

Smart School Qualification Standards (SSQS) 2012

Status Penarafan sekolah ahli PKG Selandar 06 September 2012.
klik untuk gambaran lebih jelas

** Mohon kerjasama Guru Penyelaras ICT dan Guru Penyelaras Bestari sekolah ahli yang belum mencapai 100% penarafan untuk memantau SSQS sekolah masing-masing. Kerjasama anda amatlah dihargai.

** Tahniah kepada SK Selandar, SMK Selandar dan SBP Intergrasi Selandar kerana telah mencapai 100% penarafan. Terima kasih diucapkan. 
______________________________________________________________________________

Penarafan Smart School Qualification Standards (SSQS) atau Kelayakan Standard Sekolah Bestari bagi Zon Selatan (Johor, Melaka dan Negeri Sembilan) akan dibuat bermula pada 1 Ogos hingga 09 September 2012.

Diharap sekolah ahli PKG Selandar mematuhi tarikh yang ditetapkan untuk kelancaran penarafan kali ini. Kerjasama anda amat dihargai. Jika ada sebarang masalah , sila hubungi pegawai BTPN/PKG yang berhampiran.

Klik disini untuk ke portal SSQS.

Penverifikasikan terhadap Penarafan SSQS bagi tahun 2012 oleh Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti (JNJK) bersama Bahagian Teknologi Pendidikan  ke sekolah-sekolah akan bermula pada 9 hingga 21 September 2012.

Kemaskini** (03.08.2012)
Sila gunakan " Tag nombor" yang baru diupdate bermula jam 12.30tghari,16 Julai 2012 bagi tujuan pengisian data SSQS. Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment